مقالات

  • /
  • مقالات
روش های اصولی و تضمینی برای رفع گرفتگی سرویس بهداشتی

روش های اصولی و تضمینی برای رفع گرفتگی سرویس بهداشتی

شاید برای همه ما این اتفاق افتاده باشد که لوله فاضلاب سرویس بهداشتی منزلمان دچار گرفتی شده باشد این اتفاق ناگهانی برای همه ما بسیار ناخوشایند بوده و به دنبال رفع سریع آن می گردیم. شرکت های لوله بازکنی که در زمینه رفع گرفتگی سرویش بهداشتی فعالیت می کنند و دارای تجهیزات پیشرفته و افراد متخصص می باشند که به راحتی می توانند سرویس بهداشتی شما را مثل روز اول به شما تحویل دهند.
روشهای رفع گرفتگی لوله فاضلاب

روشهای رفع گرفتگی لوله فاضلاب

گرفتگی لوله فاضلاب یکی از مشکلات رایج منازل می باشد و هر چند وقت یکبار رخ می دهد و ساکنین ساختمان را با مشکل مواجه می کند. این مشکل کوچک در بعضی مواقع بسیار بزرگ می شود و هزینه زیادی را برای مالک ساختمان در بر خواهد داشت.
ایزوگام طرح دار 

ایزوگام طرح دار 

ابتدا برای معرفی ایزوگام طرح دار نیاز است تا در مورد خود عایق رطوبتی عادی یا همان ایزوگام فویلدار تعریف مختصری داشته باشیم .ایزوگام با پیشرفت علم و فناوری در صنعت عایق کاری به جای قیر و گونی جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت به درون ساختمان به وجود آمد و با گذشت زمان تغییرات بسیاری در اجزای ایزوگام ایجاد شد تا محصول تولیدی ایزوگام بتواند
نمایندگی نصب و فروش ایزوگام

نمایندگی نصب و فروش ایزوگام

شرکت های تولیدی ایزوگام دلیجان در راستای فروش بیشتر و محلی کردن فروش محصولات عایق کاری خود در سرتاسر ایران اقدام به تاسیس نمایندگی ایزوگام می کنند.که محصولات تولیدی خود را با کمترین قیمت به بازار هدف روانه کنند تا قابلیت رقابت با دیگر شرکت ها را از دست ندهند.
نحوه ترمیم ایزوگام سقف

نحوه ترمیم ایزوگام سقف

بعضی مواقع ایزوگام و عایق رطوبتی بام ساختمان خراب می شود و در هنگام بارندگی نشت می کند. این نشتی آب ممکن است تا دیواره های داخلی ساختمان نفوذ نماید و باعث تخریب آنها شود. جهت تعمیر و ترمیم ایزوگام نیاز به بررسی وضعیت عایق و تشخیص مشکل آن وجود دارد تا مشکل موجود پیدا شود و دلیل نشتی آب و نم و رطوبت مشخص شود.
عوامل موثر در طول عمر ایزوگام

عوامل موثر در طول عمر ایزوگام

استفاده از عایق رطوبتی ایزوگام رونق یافته و تقریبا اکثر ساختمان ها از ایزوگام برای عایق کاری استفاده می کنند. ایزوگام نیز مانند دیگر مواد و وسایل عمری دارد که این عمر به عوامل و شرایطی بستگی دارد. عواملی که می توانند عمر مفید ایزوگام را تغییر دهند و آن را کم یا زیاد کنند.
آشنایی با فرآیند تولید انواع ایزوگام

آشنایی با فرآیند تولید انواع ایزوگام

یکی از عایقهای رطوبتی مورد استفاده از ساختمان ایزوگام است که امروزه از آن استفاده فراوانی می شود. ایزوگام وسیله ای مناسب برای عایقکاری بخشهای مختلف ساختمان است که به راحتی قابل نصب است. فرایند تولید ایزوگام بر اساس نوع ایزوگام متفاوت است اما اکثر ایزوگامهای مورد استفاده توسط شرکتهای فروش و نصب ایزوگام یکسان است و به همین جهت فرایند یکسانی دارد.
نکاتی جهت خرید ایزوگام مرغوب و با کیفیت

نکاتی جهت خرید ایزوگام مرغوب و با کیفیت

اغلب ساختمانهای امروزی دارای ایزوگام هستند. عایق کاری ساختمان با استفاده از ایزوگام یکی از روشهای نوین عایق کاری ساختمان می باشد. شرکتهای بسیاری به تولید و نصب ایزوگام های متفاوت می پردازند که مرغوبیت هر یک با دیگری متفاوت است. ایزوگام بام بعد از اولین بارندگی کیفیت خود را نشان می‌دهد. اگر در بارندگی درز و راه نفوذ آب نداشته باشد و به درستی کار کند تا سال‌های زیادی دوام خواهد آورد.
وزن و ضخامت ایزوگام استاندارد

وزن و ضخامت ایزوگام استاندارد

عایق رطوبتی ایزوگام پس از افزایش قیمت قیر در دهه 1370 و کمرنگ شدن روش های سنتی عایق کاری مثل قیرگونی و آسفالت که وابستگی مستقیم به قیر خالص داشتند پا به عرصه صنعت عایق کاری گذاشت . همچنین در این دوره رقابت تنها محدود به شرکت های تولید ایزوگام در زمینه وزن و ضخامت ایزوگام تولیدی می شود
توصیه هایی برای نصب ایزوگام مرغوب

توصیه هایی برای نصب ایزوگام مرغوب

اگر پشت بام خانه تان را با ایزوگام مرغوب و توسط نصاب ایزوگام حرفه ای عایق کاری کنید تا سالهای زیادی که به طور معمول میانگین عمر یک ایزوگام خوب 15سال است دوام می آورد و نیاز به اجرای مجدد ایزوگام نمی باشد.اما اگر پشت بام را با ایزوگام نامرغوب و غیر استاندارد ایزولاسیون کنید پس از اولین بارندگی نم و رطوبت خود را نشان می دهد و باعث بوجود آمدن هزینه اضافی بابت انجام ایزوگام مجدد می شود.
وسایل مورد نیاز نصاب ایزوگام

وسایل مورد نیاز نصاب ایزوگام

نصب ایزوگام و عایق کاری پشت بام برای جلوگیری از ایجاد نم و رطوبت در سقف امری ضروری می باشد . و از آنجا که عایق رطوبتی مناسب و رایج برای سقف ایزوگام می باشد انجام این عایق به نصاب ایزوگام حرفه ای ، تجهیزات و وسایل مختلف نیاز دارد
ایزوگام سینا بام

ایزوگام سینا بام

اکثر کسانی که قصد ایزوگام و عایق کاری ساختمان خود را دارند ترجیح می دهند از ایزوگام های تولیدی استان دلیجان استفاده کنند اما آیا شرکتهای نصب ایزوگام و عایق رطوبتی هم قصد عایق کاری با بهترین ایزوگام تولیدی در دلیجان را دارند.بدین منظور شرکت ایران ایزوگام در طی مقالات متعدد به معرفی برترین ایزوگام های دلیجان از نظر کیفیت تولیدی پرداخته تا گام کوچکی را در راهنمایی همشهریان عزیز بردارد.