مقالات

  • /
  • مقالات
معرفی ایزوگام بام گستر

معرفی ایزوگام بام گستر

در این مقاله به معرفی ایزوگام بام گستر با کد 117 که رتبه اول واحدهای تولید عایق رطوبتی در شهرک صنعتی ایزوگام دلیجان را دارا می‌باشد می‌پردازیم. شرکت ایزوگام بام گستر دلیجان در سال 1375 کارخانه خود با ظرفیت تولید پنج میلیون متر مربع عایق رطوبتی مخصوص پشت بام تاسیس کرد.
عایق کاری پی ساختمان

عایق کاری پی ساختمان

یکی از مشکلات اساسی که در اکثر سازه‌ها به چشم می‌خورد تماس با زمین نمناک و مشکل نم و رطوبت می‌باشد که در بعضی مواقع ضررهای جبران ناپذیری از جمله پوسیدن چوبها ، زنگ زدن آهن آلات ، تکثیر حشرات موزی و تورم لایه بیرونی گچ را به ساختمان وارد می‌نماید و تنها راه مقابله با ‎‎آن عایقکاری رطوبتی می‌باشد. البته عایقکاری که مستلزم اعمال دقت کافی و مصرف مصالح مرغوب باشد.
آشنایی با ایزوگام دمیده 

آشنایی با ایزوگام دمیده 

ماده اصلی در تولید این نوع ایزوگام، قیر دمیده است و آن را با نام اختصاری BOF در بازار عایق رطوبتی می‌شناسند.قیمت ایزوگام دمیده نسبت به پلیمری پایین‌تر است و نیز کیفیت این عایق ضعیف و عمر کم تری دارد.
دستگاهها و منابع مورد نیاز برای احداث کارخانه ایزوگام

دستگاهها و منابع مورد نیاز برای احداث کارخانه ایزوگام

سرمایه گذار صنعت عایق کاری برای احداث کارخانه تولید ایزوگام و راه اندازی خط تولید آن بعد از خرید زمین ،ساخت سوله و طراحی مکان قرارگیری کوره‌های پخت به منابع و دستگاههای زیر جهت راه اندازی و تولید ایزوگام نیاز دارد.
لزوم عایق کاری کانالهای آبیاری

لزوم عایق کاری کانالهای آبیاری

در کشور کم بارانی مانند ایران که بخش بزرگی از آن را مناطق نیمه خشک و خشک فرا گرفته است،موضوع تامین آب و انتقال آن به زمینهای کشاورزی یا صنعتی همواره یکی از مهمترین مشکلات ساکنان این سرزمین بوده است
معرفی ایزوگام شرق مشهد

معرفی ایزوگام شرق مشهد

شرکت ایران ایزوگام بخشی از مقالات منتشره خود را به معرفی با کیفیت‌ترین ایزوگامهای تولیدی ایران اختصاص داده است در این مقاله به معرفی شرکت ایزوگام شرق مشهد کد6736 می‌پردازیم که همواره نام آن معرف حضور بسیاری از شما عزیزان می‌باشد.
آشنایی با ایزوگام سنگ ریزه‌ای

آشنایی با ایزوگام سنگ ریزه‌ای

ایزوگام سنگ ریزه‌ای نوعی از تولیدات شهرک صنعتی ایزوگام دلیجان می‌باشد که بسته به نوع آن(رنگی یا بی رنگ)جهت عایق کاری مکان هایی با اهمیت تطابق با محیط پیرامون کاربرد فراوان دارد.
چه فصلی برای نصب ایزوگام سقف مناسب است؟

چه فصلی برای نصب ایزوگام سقف مناسب است؟

برای ایزوگام و قیرگونی ماندگار و با کیفیت فصل تابستان بخصوص ماه شهریور بهترین زمان برای عایق کاری بام خانه می‌باشد. زیرا هرچه سطحی را که ایزوگام می‌کنیم خشک، گرم و البته عاری از هر گونه گرد و غبار، چربیهای غیر پلیمری، رطوبت، فضولات و مواد زائد باشد، ایزوگام بهتر چسبیده و به اصطلاح تبله نمی‌کند
فویل ایزوگام

فویل ایزوگام

یکی از مهمترین لایه‌‌های تشکیل دهنده ایزوگام می‌‌باشد. همچنین ایزوگام تولیدی با فویل آلومینیم به دلیل ضخامت و باز تابش نور خورشید برای عایق کاری سقف یا مکانهایی که به طور مستقیم در معرض تابش نورخورشید قرار دارند استفاده می‌‌شود.
نصب ایزوگام سرویس بهداشتی

نصب ایزوگام سرویس بهداشتی

بحث عایق کاری مکان‌هایی مانند حمام و توالت که احتمال ریزش و تجمع آب در کف آن بسیار است امری ضروری می‌باشد.معمولا برای عایق کاری سرویس‌های بهداشتی از قیرگونی به دلیل چسبندگی و ضخامت زیاد آن استفاده می‌شود.
 ایزوگام سراپوش دلیجان 

ایزوگام سراپوش دلیجان 

از سری مقالات پیشگامان صنعت ایزوگام در این مقاله قصد داریم به معرفی شرکت سراپوش دلیجان کد 242 بپردازیم که یکی از پرچم داران تولید عایق رطوبتی در دلیجان می‌باشد.
ژئوممبران چیست؟ 

ژئوممبران چیست؟ 

عایقی از جنس پلی اتیلین است که وظیفه اصلی این محصول ایزولاسیون یا عایق بندی در برابر نفوذ انواع مایعات می‌باشد و مزیت آن نسبت به روش ایزوگام یا قیر گونی این است که نیاز به زیرسازی ندارد. همچنین وسایل مورد نیاز برای نصب ژئوممبران مانند اجرای ایزوگام از نوع حرارتی می‌باشد.