مقالات

  • /
  • مقالات
ایزوگام کاران ماهر شرکت ایران ایزوگام

ایزوگام کاران ماهر شرکت ایران ایزوگام

شرکت ایران ایزوگام دارای بهترین نیروهای مجرب و ماهر در نصب ایزوگام توانایی نصب هرگونه عایق رطوبتی و ایزوگام را دارد. این شرکت با بهره گیری از متخصص نصب ایزوگام خدمات متنوع و با کیفیتی را به مشتریان ارائه می دهد. تلاش ما ارائه بهترین خدمت و انجام کار به بهترین شکل است. نصب بهترین و باکیفیت ترین ایزوگامهای موجود را از ما بخواهید.
استفاده از ایزوگام دلیجان جهت عایق کاری

استفاده از ایزوگام دلیجان جهت عایق کاری

با وجود ایزوگام استاندارد شرکتهای معتبر تولید کننده نظیر ایزوگام دلیجان، ایزوگام شرق، ایزوگام بام گام عایق برای عایق کاری ساختمان از ایزوگام تولیدی توسط این شرکتها استفاده می شود. اکثر شرکتهای نصب ایزوگام و عایق رطوبتی از کیفیت و شهرت این شرکتهای اطلاع دارند و در کار خود از محصولات این شرکتهای استفاده می کنند.
بهترین ایزوگام کاران در شرکت ایران ایزوگام

بهترین ایزوگام کاران در شرکت ایران ایزوگام

شرکت ایران ایزوگام یکی از بهترین شرکتهای نصب ایزوگام است که در تهران فعالیت می کند. ما بهترین نیروهای نصب ایزوگام و عایقهای رطوبتی را به کار گرفته ایم تا بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهید. ما در کار خود از بهترین مواد اولیه و ایزوگامهای استاندارد استفاده می کنیم تا کیفیت کار خود را تضمین کنیم. از جمله بهترین نوع ایزوگام، ایزوگام دلیجان می باشد.
نصب ایزوگام شرکتهای معتبر تولیدکننده ایزوگام

نصب ایزوگام شرکتهای معتبر تولیدکننده ایزوگام

یکی از دغدغه های مالکان ساختمان و مشتریان ایزوگام، کیفیت ایزوگام مصرفی است. تمام مشتریان شرکتهای نصب ایزوگام این دغدغه را دارند که بهترین و با کیفیت ترین ایزوگام برای ساختمان آنها نصب شوند. تمام آنها انتظار دارند که ایزوگام شرکتهای معتبر تولید کننده ایزوگام روی ساختمان آنها نصب شود.
عایق کاری پایه ستون

عایق کاری پایه ستون

عایق کاری پایه ستون اسکلت ساختمان به روش ایزوگام یا قیر گونی از آنجا که ستون عنصری مهم در نگهداری سازه است و معمولا به صورت عمودی در ساختمان نصب شده و بارهای کف ناشی از طبقات را تحمل می‌کند دارای اهمیت فراوانی می‌باشد.
عایق کاری ایزوگام قدیمی

عایق کاری ایزوگام قدیمی

به منظور اجرای مجدد ایزوگام پشت بامی که ۱۰ سال از ایزوگام کردن آن می‌گذرد و دچار جمع شدگی لایه‌ها ، باد کردگی، ترک خوردگی‌ها، رها شدگی عایق رطوبتی سطح بام و برگشت ایزوگام دیواره‌ها شده است باید به ترتیب عملیاتی زیر اقدام کنیم تا اجرای ایزوگام مجدد امری بی فایده نگردد.
مبنای محاسبه هزینه ایزوگام 

مبنای محاسبه هزینه ایزوگام 

قیمت ایزوگام برای مکانهایی مانند پشت بام، پارکینگها، سرویسهای بهداشتی و شیروانی یا ایرانت با مولفه متراژ این مکانها حساب نمی‌شود بلکه مبنای محاسبه ایزوگام بر حسب میزان مصرف ایزوگام(رول ایزوگام 10متری) تعیین می‌شود که تابعی از متراژ پشت بام یا هر مکان دیگری می‌باشد.
ایزوگام سامان دلیجان

ایزوگام سامان دلیجان

شرکت تولید عایق رطوبتی سامان دلیجان با شماره ثبت ۲۶۰ بعنوان عضوی فعال در شهرک صنعتی ایزوگام دلیجان فعالیت می‌کند و دارای نشان استاندارد ملی ایران می‌باشد.
روش نگهداری ایزوگام در انبار

روش نگهداری ایزوگام در انبار

نحوه انبارداری عایق رطوبتی بسیار مهم است اگر بخواهیم ایزوگام تولید شده را تا زمان فروش و اجرا توسط نصاب ایزوگام در انبار نگهداری کنیم باید نکات زیر را رعایت کنیم.
لکه گیری ایزوگام پشت بام

لکه گیری ایزوگام پشت بام

با گذشت زمان و نشست زیرسازی پشت بام ، همچنین به دلیل زلزله‌های خفیف معمولا سطح ایزوگام یا آسفالت بامها دچار ترک و یا حتی شکافهای عمیقی می‌شود که هنگام بارش باران خسارات جبران ناپذیری به سقف وارد می‌کند.
معرفی ایزوگام پلیمری (BPP)

معرفی ایزوگام پلیمری (BPP)

ماده اصلی در تولید این نوع ایزوگام قیرخالص معروف به 70- 60 می‌باشد که در طبقه بندی انواع قیر موجود در بازار بهترین نوع آن می‌باشد. همچنین قیمت ایزوگام پلیمری به دلیل استفاده از این نوع قیر و همچنین کیفیت تیشو و فویل در مقایسه با ایزوگام دمیده بالاتر است.
کاربرد پودر تالک در تولید ایزوگام

کاربرد پودر تالک در تولید ایزوگام

پودر تالک گرد سفید رنگ و نرمی است كه از آسياب یک سنگ معدنی به نام تالك بدست مي‌آيد که رنگ آن بصورت سفید روشن و جهت مصرف در صنایعی که رنگ تالک مهم نیست نظیر صنایع تولید عایق رطوبتی کاربرد دارد.