چه فصلی برای نصب ایزوگام سقف مناسب است؟

این یکی از رایج ترین سوالاتی است که اکثر مشتریان ما می‌پرسند و پاسخی بسیار ساده و در ضمن مهم و اثرگزار دارد:

برای ایزوگام و قیرگونی ماندگار و با کیفیت فصل تابستان بخصوص ماه شهریور بهترین زمان برای عایق کاری بام خانه می‌باشد. زیرا هرچه سطحی را که ایزوگام می‌کنیم خشک، گرم و البته عاری از هر گونه گرد و غبار، چربیهای غیر پلیمری، رطوبت، فضولات و مواد زائد باشد، ایزوگام بهتر چسبیده و به اصطلاح تبله نمی‌کند (قسمتهایی که خوب نمی‌چسبند و هوا زیر آن می‌ماند) همچنین در این روزها ماندگاری و عمر ایزوگام اجرا شده به حد ایده‌آل خود نزدیک می‌شود.

نکاتی جهت نصب ایزوگام

البته باتوجه به اینکه ایران دارای آب و هوای ۴ فصل می‌باشد و بسته به اینکه در کدامیک از مناطق آب و هوایی تصمیم به اجرای ایزوگام دارید توصیه می‌شود هنگام نصب ایزوگام توسط ایزوگام کار نکات زیر رعایت شود.

۱- عایق کاری سقف ساختمانهای نوساز که در فصل تابستان به نازک کاری می‌رسند و جز مناطق پر بارش ایران هستند امری ضروری می‌باشد.

۲- بهترین دما برای نصب ایزوگام دمای بین ۱۵ الی ۴۰ درجه سانتی گراد می‌باشد و این دما در مناطق مختلف کشورمان متفاوت است .

۳- زمانی که بارندگی رخ می‌دهد رطوبت باعث عدم اتصال بین ایزوگام و سطوح اصلی می‌شود و کیفیت ایزوگام نصب شده کاهش می‌یابد لذا سعی کنید در هنگام بارندگی از نصب ایزوگام خودداری کنید.

ایزوگام که از آن برای پشت بام استفاده می‌شود، زمانی دوام و چسبندگی مناسب را از خود نشان می‌دهد که پشت بام خشک و بدون نم و رطوبت باشد. به همین خاطر تابستان بهترین فرصت برای ایزوگام کردن پشت بام منازل است.