ایزوگام سامان دلیجان

شرکت تولید عایق رطوبتی سامان دلیجان با شماره ثبت ۲۶۰ بعنوان عضوی فعال در شهرک صنعتی ایزوگام دلیجان فعالیت می‌کند و دارای نشان استاندارد ملی ایران می‌باشد.

شرکت ایزوگام سامان دلیجان در سال 1378 تأسیس و در پاییز 78 خط تولید محصولات عایق کاری آن با ظرفیت تولیدی 2000 متر مربع در روز به بهره برداری رسید. این شرکت توانسته با دریافت قیر خالص از پالایشگاههای معتبر میزان تولیدات خود را با در اختیار داشتن سه خط تولیدی به میزان ده میلیون مترمربع سالیانه با کیفیت استاندارد برساند. همچنین این شرکت توانسته با دریافت گواهی ایزو 9001 و همچنین استاندارد ملی ایران تاکنون جایگاه برند خود را در شهرک صنعتی دلیجان و بازارهای داخلی در سطح کل کشور حفظ نماید. 

این شرکت با قیمت ایزوگام مناسب برای کشورهای وارد کننده این محصول توانسته در بین بازارهای خارجی از جمله عراق، افغانستان، ترکیه و آسیای میانه جایگاه مناسبی پیدا کند. و یکی از اهداف بلند مدت این شرکت رسیدن به صادرات ۵۰% است.

 

شرکت سامان دلیجان تولید کننده انواع عایق رطوبتی و مشتقات پلیمری آن مطابق با استانداردهای جهانی و استاندارد ملی ایران آمادگی دارد مطابق با نیاز مشتریان رول ایزوگام تخصصی برای کاربرد در مکانهای خاص به سفارش مصرف کنندگان تولید نمایید.