عایق کاری پایه ستون

عایق کاری پایه ستون اسکلت ساختمان به روش ایزوگام یا قیر گونی از آنجا که ستون عنصری مهم در نگهداری سازه است و معمولا به صورت عمودی در ساختمان نصب شده و بارهای کف ناشی از طبقات را تحمل می‌کند دارای اهمیت فراوانی می‌باشد. بنابراین حفاظت در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی پایه ستونها که در معرض رطوبت هوا قرار دارند لازم و ضروری است.


انواع ستونها 

۱- ستون فلزی
 این ستونها به دلیل فلزی بودن بسیار در معرض پوسیدگی زنگ زدگی و خوردگی می‌باشد که فقط باید با قیر گونی و طبق شکل بالا عایق کاری شود.

۲- ستون بتنی
این ستون دارای طول عمر بسیار بیشتری نسبت به نوع فلزی آن می‌باشد و می‌توان عایق کاری این ستون را با ایزوگام ساده انجام داد.

نکته: قیمت ایزوگام ساده نسبت به ایزوگام فویلدار پایین‌تر است و در پایه ستون اصولا باید از ایزوگام ساده استفاده شود و نیازی به خرج هزینه بیشتر نیست. 

بعضی از مالکین برای عایق کاری پایه ستون ممکن است از عایق رنگی استفاده کنند اما ذکر این نکته که این مواد بعد از مدت کوتاهی خاصیت خود را از دست داده و در مقابل نم و رطوبت آسیب پذیر می‌شوند امری ضروری می‌باشد. البته عایق رطوبتی مصرفی هم باید از نوع استاندارد ودر صورت امکان از نوع ایزوگام دلیجان باشد تا در مقابل خوردگی و پو سیدگی در بلند مدت جواب گو باشد.

 

نصب عایق رطوبتی

شرکت ایران ایزوگام متخصص اجرای عایق رطوبتی و نصب کننده ایزوگام بهترین شرکت های تولید کننده ایزوگام آمادگی خود را برای نصب ایزوگام و هر نوع عایق رطوبتی ساختمان اعلام می کند. این شرکت توانایی عایق کاری پایه ستون، زیر ساختمان، سقف و دیوارهای ساختمان را دارد. متخصصین شرکت ما کار خود را به بهترین شکل انجام می دهند.