در پی استفاده بی‌رویه از ایزوگام در بدنه ساختمان عنوان شد

رئیس شورای شهر یاسوج با اشاره به استفاده بی‌رویه شهروندان یاسوجی از عایق رطوبتی ایزوگام در بدنه ساختمان تصریح کرد: یاسوج همچون شهر نقره‌ای است.

هدایت امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به برنامه‌های هیئت رئیسه جدید شورای شهر اظهار کرد: برنامه‌های متفاوت و مناسبی در راستای رفع مشکلات ناشی از فرسودگی آسفالت درون شهری یاسوج در دستور کار داریم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مشکلات شهروندان اولویت‌ بندی می‌شوند، گفت: با تشکیل کارگروه‌های مختلف در شورای شهر تلاشمان بر این است تا مشکلات شهروندان و امور شهری برطرف شود.

امیری خروج صنوف آلاینده مانند کارخانه تولید قیر پلیمری از شهر یاسوج را مهم خواند و گفت: امیدواریم با همکاری و تعامل همه‌جانبه دستگاه‌های خدمات‌رسان و دیگر مسئولان هر چه سریع‌تر صنوف آلاینده به خارج از شهر انتقال داده شوند.

رئیس شورای شهر یاسوج در بخشی دیگر از سخنان خود بر لزوم تعامل بیشتر نظام مهندسی با شورای شهر تاکید کرد و گفت: به منظور رعایت ضوابط و اصول عایق کاری به دنبال ایجاد تعامل سازنده با نظام مهندسی هستیم.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به استفاده بی‌رویه از ایزوگام دلیجان در بدنه ساختمان‌های شهر یاسوج تصریح کرد: با تعامل و همکاری نظام مهندسی در آینده نزدیک برای شهروندان تعهد ایجاد خواهیم کرد که استفاده از ایزوگام در بدنه ساختمان‌ها حذف شود و از پوشش‌های مدرن و نانو استفاده شود.

امیری با انتقاد از استفاده بی‌رویه ایزوگام به دلیل مناسب بودن قیمت ایزوگام ، در بدنه ساختمان‌های شهر یاسوج و تبدیل کردن آن به شهر نقره‌ای اذعان کرد: اگر از سطح بالاتری نظاره‌گر یاسوج باشیم شباهت زیادی به شهر نقره‌ای دارد چراکه استفاده بسیار زیاد از ایزوگام در بدنه ساختمان نمای شهر را زشت کرده است.

رئیس شورای شهر یاسوج در پایان تصریح کرد: به سازمان نظام مهندسی پیشنهاد می‌کنیم در راستای نظم حاکم بر شهرسازی پایان کار ساختمان منوط به رعایت اصول و ضوابط شهرسازی باشد.

منبع: وبسایت قطره