دو کارگر در انفجار کارخانه ايزوگام سوختند

آتش سوزی و انفجار در يک کارخانه توليد ايزوگام در جاده کلات مشهد، ۲ قربانی گرفت.

شب گذشته فرد ناشناسی در تماس با پليس ۱۱۰ از وقوع آتش سوزی در يک کارخانه تولید عایق رطوبتی بعد از شهرک صنعتی در جاده کلات خبر داد. در پی اعلام آتش سوزی بلافاصله بيسيم‎های پليس به کار افتاد و دقايقی بعد خودروهای آتش نشانی و پليس آژيرکشان به محل حادثه شتافتند.

 

ماموران انتظامی با ديدن اجساد سوخته ۲ کارگر و با توجه به مشکوک بودن حادثه آتش سوزي، موضوع را به قاضی ويژه قتل عمد اعلام کردند که با توجه به حساسيت و اهميت ماجرا، قاضی سيدجواد حسينی به همراه عوامل بررسی صحنه جرم در حالی شبانه عازم محل آتش سوزی شد که هنوز امدادگران آتش نشانی در حال اطفای حريق بودند.

 

بررسی‎های مقدماتی مقام قضايی نشان می‎داد انفجار و آتش سوزی در منبع قیر حرارتی به علت نامعلومی روی داده که منجر به کشته شدن ۲ کارگر ۳۳ و ۳۷ ساله شد. اين در حالی بود که تنها ۲ کارگر هنگام وقوع حادثه در محل حضور داشتند که اجساد آن‎ها به دستور قاضی حسينی به پزشکی قانونی انتقال يافت.

 

اين گزارش حاکی است قاضی ويژه قتل عمد، شب گذشته دستور پلمب کارخانه را صادر کرد تا کارشناسان اداره کار و آتش نشانی به بررسی علت اصلی وقوع حادثه بپردازند از سوی ديگر کارآگاهان جنايی پليس خراسان رضوی نيز با صدور دستوری از سوی مقام قضايی تحقيقاتی را برای روشن شدن زوايای پنهان اين حادثه آغاز کردند.

منبع: بی باک نیوز