قیر داغ آتش به پا کرد

عدم رعایت نکات ایمنی هنگام نصب ایزوگام  پشت بام، باعث آتش سوزی واحد اقامتی در خیابان دانش شرقی شد. این حادثه به علت رعایت نکردن نکات ایمنی هنگام نصب ایزوگام توسط ایزوگام کار به وقوع پیوست.

در پی تماس پی در پی شهروندان با سامانه ١٢۵ مبنی بر آتش سوزی واحد اقامتی در خیابان دانش شرقی، ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد بلافاصله پس از تماس حوالی ساعت ١٢ ظهر امروز (دوشنبه دوم اسفند) آتش نشانان ایستگاهای ٣٢ و ٢۴ را به همراه تجهیزات ایمنی کامل به محل حادثه اعزام کرد.

گزارش‎ها حاکیست در محل حادثه یک ساختمان دو طبقه دیده می‎شد که در پشت بام آن به مساحت تقریبی یکصد متر مربع به علت آتش گرفتن قیر و بی احتیاطی ایزوگام کار  در هنگام نصب ایزوگام پشت بام، آتش سوزی رخ داده بود.

برابر این گزارش آتش نشانان بلافاصله بعد از رسیدن به محل حادثه و مشاهده وضعیت اقدام به قطع برق و گاز ساختمان کرده و به وسیله لوله‎های آبده آتش را قبل از سرایت به نمای کامپوزیت ساختمان و گستردگی خسارت مهار و خاموش کردند.

گفتنی است آتش نشانان در پایان با ایمن سازی کامل محل حادثه و ارائه تذکرات ایمنی لازم به مالک واحد اقامتی عملیات خود را خاتمه دادند.
​مسئول تیم آتش نشانان گفت: افراد ایزوگام کار و شرکت‎های نصب ایزوگام باید با رعایت نکات ایمنی به نصب ایزوگام بپردازند.
وی افزود: این حادثه خسارت جانی در پی نداشت.

منبع: نخست نیوز