ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان

ایزوگام تولیدی شهرستان دلیجان شهرت ویژه ای در سطح کشور دارد به طوری که کارخانجات تولید عایق رطوبتی دلیجان  60 درصد نیازکشور به ایزوگام را تامین می کنند.همچنین منطقه دلیجان به دلیل دسترسی به دو پالایشگاه مهم تولید قیر و همجواری با کارخانجات تولید مواد اولیه نظیر کارخانه تولید الیاف مصنوعی ، کارخانه تولید پلی استر،  کارخانه تولید پودر،کارخانه های تولید نایلکس و غیره شرایط خوشه صنعتی تولید محصولات عایق کاری را برای شهرستان دلیجان فراهم نموده است.

 

تعداد واحد تولید کننده ایزوگام

در شهرستان دلیجان 102 کارخانه تولید ایزوگام به صورت فعال حضور دارند که از بین این تعداد، شرکت هایی با تولید ایزوگام مرغوب توانسته اند در سطح بین المللی موفقیت های چشمگیری کسب کرده و صادر کننده ایزوگام به کشورهای مجاور مانند عراق، تاجیکستان، افغانستان، سوریه و غیره شوند.


برند های ایزوگام دلیجان

از جمله بهترین ایزوگام تولیدی در شهرستان دلیجان می توان به ایزوگام بام گستر،ایزوگام سراپوش،ایزوگام سینابام،ایزوگام گل پوشش،ایزوگام سامان،ایزوگام پاسارگاد،ایزوگام پردیس بام،ایزوگام باران پوشش،ایزوگام ستاره و ایزوگام برفاب اشاره نمود.

 

میزان تولید ایزوگام در دلیجان

میزان تولید عایق رطوبتی در دلیجان سالانه بین 80 تا 95 میلیون مترمربع می باشد که ضمن تولید ایزوگام مورد نیاز کشور و بی نیازی به واردات در این صنعت زمینه اشتغال و فعالیت مستقیم 1300نفر ،همچنین اشتغال 3600 نفر را به صورت غیر مستقیم در این شهرستان به همراه داشته است البته  در سطح  کشور با احتساب دفاتر نمایندگی نصب و فروش ،گروه حمل ونقل حدود به 30000 نفر در این صنعت یعنی تولید ایزوگام مشغول به فعالیت می باشند.


انواع ایزوگام دلیجان

ایزوگام تولیدی دلیجان در دو نوع فویل دار و ساده (پودری ) تولید شده و روانه بازار می شود. البته به لحاظ قیر مصرفی در تولید عایق رطوبتی به دو نوع قیر دمیده و قیر پلیمری هم تقسیم می شوند.

 

شرکت ایران ایزوگام نماینده انحصاری نصب و فروش ایزوگام دلیجان ضمن تشکر ازمسئولین استانی دلیجان تقاضای مقابله با برخی واحدهای تولید ایزوگام در سایر نقاط کشور که با استفاده از نام دلیجان اقدام به تولید عایق رطوبتی می کنند را دارد تا این امر موجب گمراهی مصرف کنندگان عزیز کشورمان نشود همچنین شرکت ایران ایزوگام آمادگی خود برای مشاوره و راهنمایی  درانتخاب ایزوگام مرغوب با بهترین قیمت را برای همشهریان گرامی اعلام می کند.