عایق کاری باغچه

امروزه در اکثر کلانشهرها به دلیل ازدیاد جمعیت و تبدیل خانه های سنتی به آپارتمان امکان داشتن باغچه و گل و گیاه از دوست داران این محیط سلب شده است. و دلیل این که در آپارتمان مکانهایی مثل بالکون ، حیاط و حتی پشت بام برای ایجاد باغچه مورد استفاده قرار نمی گیرد این است که وجود رطوبت و نم، آب باران و نشست زمین هنگام آبیاری می تواند مشکلات فراوانی برای ساختمان ایجاد کند. اما شرکت ایران ایزوگام با سابقه چندین ساله در زمینه ایزولاسیون و عایق کاری این پیشنهاد را به شما علاقه مندان به باغ داری می دهد که می توانید هر قسمتی از منزلتان که قصد ایجاد باغچه را دارید به روش های ذکرشده در زیر آب بندی کنید.


1- نصب ایزوگام 

عایق کاری باغچه بوسیله ایزوگام ازجمله کم هزینه ترین نوع ایزولاسیون به شمار می رود و بسته به علایق مشتری می توان از ایزوگام ساده ، ایزوگام فویلدار و ایزوگام سنگ ریزه ای با رنگ های شاد و مختلف استفاده کرد.البته اگر قصد ایجاد باغچه ای بزرگ و زیبا در پشت بام ساختمان را دارید و به دلیل اهمیت این قسمت از بام  باید بعد از سیمانکاری باغچه حتما از قیر بعنوان زیر سازی قبل از ایزوگام استفاده کنید.


2- اجرای قیر گونی 

اجرای 2لای قیرگونی با قیر 70*60 و گونی بنگال به مراتبط بهتر از ایزوگام در ایزولاسیون باغچه و کلاً مکانهایی که آب و رطوبت درآن محبوس می شود عمل می کند و برای عایق کاری باغچه در پشت بام حتما باید از روش قیرگونی 2 لای ضربدری استفاده شود تا تمام راه های نفوذ آب به سقف و قسمت های زیرین بسته شود.


اگر اهل باغبانی هستید که نگهداری از گیاهان و همچنین کاشت محصولات متنوع را دوست دارید .دست به کارشده وهمین حالا با شرکت ایران ایزوگام مجری عایق کاری و ایزوگام تماس حاصل نمایید .این شرکت خیال شما را از بابت نم و رطوبت آسوده خاطر کرده به طوری که تا مدتها به فکر بازسازی آن هم نیفتید.