ایزوگام آذرگام تبریز

ایزوگام آذرگام تبریز

از سری مقالات معرفی برترین ایزوگام های تولیدی به لحاظ کیفیت قیرمصرفی در تولید عایق رطوبتی در این مقاله قصد داریم شرکت تولیدی آذر گام تبریز که یکی از واحد های تولید ایزوگام مرغوب در ناحیه آذربایجان شرقی و ایران می باشد بپردازیم.

 

چرا آذرگام؟

در تولید ایزوگام آذر گام از قیر پلیمری اصلاح شده ترموپلاست از قبیل پلی پروپیلن و قیرهای پالایشی استفاده می شود .که بهترین نوع قیر مصرفی در تولید ایزوگام و عایق رطوبتی می باشد. همچنین در ایزوگام تولیدی این شرکت الیاف تقویت کننده کششی جهت انعطاف پذیری بیشتر با هر نوع محیطی که باعث ضد آب شدن این ایزوگام تولیدی می شود نمایان می باشد.و صد البته ترکیب بیتومینی کاملا اصلاح شده ایزوگام آذر گام در برابر فرسایش، حرارت و برودت دارای مقاومت بسیار زیادی می باشد.

 

تاریخچه شرکت آذرگام- تولید کننده عایق های رطوبتی و قیر صنعتی

شرکت تولید عایق رطوبتی آذر گام از اوایل دهه 1370 بصورت تخصصی شروع به فعالیت کرد و پس از طی مراحل مکانیزه کردن دستگاههای تولید ایزوگام با تکنولوژی روز دنیا و بروز رسانی فرایند تولید با استاندارد های جهانی توانست در سال 1378 بعنوان اولین واحد تولید عایق رطوبتی درمنطقه شمال غربی کشور موفق به دریافت نشان استاندارد ملی ایران در صنعت تولید ایزوگام نایل شود.تولیدات ایزوگام این شرکت بر اساس روش پخت غیر مستقیم انجام می گیرد که باعث می شود مواد اولیه مثل قیر،تیشو،فویل و دیگر اعضای تشکیل دهنده ایزوگام خواص خود را هنگام فرایند پخت حفظ نماید و متضمن حفظ کیفیت عایق رطوبتی بعد تولید می باشد.

 

افتخارات شرکت ایزوگام آذرگام

1- حضوردر نمایشگاه  صنعت عایق کاری و ساختمان  تهران در سال 1393-1394
2-دریافت نشان استاندارد ملی ایران در سال 1378
3- حضوردر نمایشگاه  بین المللی تبریز سال 1394

 

 انواع ایزوگام تولیدی

 محصولات شرکت آذرگام تولید کننده عایق رطوبتی با قیر صنعتی در قالب محصول ایزوگام در انواع متنوع زیر تولید و روانه بازار می شود.

1-ایزوگام ساده پودری
2-ایزوگام فویل دار صادراتی نوع A
3-ایزوگام دو لایه فویل دار منطقه سردسیری
4-ایزوگام دولایه فویل دار منطقه گرمسیری
5-ایزوگام دو لایه فویل دار منطقه معتدل(مناطق شمالی)
6-ایزوگام مخصوص نما ها ، باغچه و استخر ها