معرفی ایزوگام پشم شیشه ایران

ضمن ابراز خشنودی از بازدید شما عزیزان از این قسمت باستحضار می‎رساند شرکت ایران ایزوگام قصد دارد تا بخشی از مقالات منتشره خود را به معرفی پیشگامان صنعت ایزوگام از لحاظ کیفیت تولیدی اختصاص دهد. در این مقاله به معرفی شرکت پشم شیشه ایران که یکی از مرغوب ترین برندهای تولید ایزوگام در ایران می‎باشد می‎پردازیم.


شرکت پشم شیشه ایران اولين و بزرگترين توليدكننده عايق رطوبتی پیش ساخته با نام تجاری ایزوگام در ایران و اولین تولید کننده عایق حرارتی و صوتی در سطح استاندارد ملی و بین المللی و توزیع در بازارهای داخلی و خارجی بعنوان یک واحد مستقل در زمینه تولید عایق فعالیت می‎کند و در این راستا موفق به دریافت نشان استاندارد ملی ایران و همچنین  گواهینامه استاندارد اروپا در سالهای متوالی شده است.


نخستين كارخانه آن با هدف  تولیدات مطابق با استانداردهای روز دنیا  و با تهیه مواد اولیه مرغوب جهت توليد پشم شيشه بر اساس فرايند تل و با استفاده از دانش فنی شركت سنت گوبن فرانسه و اونرزكورنينگ آمريكا در سال 1346 در تهران گشايش يافت و كالای خود را با نام تجاری ايزوران به بازار عرضه كرد.


این شرکت از همان بدو تاسیس با احداث آزمایشگاهی مجهز و با استفاده از دانش فنی نیروهای متخصص وبا بکارگیری مشاورینی از دانشگاههای معتبر کشور توانست پیشرفتهای چشمگیری را در زمینه بهبود کیفی عایق رطوبتی بدست آورده و همزمان با اين تحول توليد انبوه انواع عايق رطوبتی پيش ساخته نيز كه برای اولين بار در كشور در سال 1350 در كارخانه تهران اين شركت با نام تجاری ايزوگام آغاز گرديده بود با افزايش ظرفيتی در حدود 6 ميليون متر مربع در سال در كارخانه شيراز ادامه يافت در نتیجه حاصل چندین سال تلاش بی وقفه این واحد در جهت ارتقای کیفیت در قالب دریافت افتخارات و دستاوردهای گوناگون جلوه نمود.


در همين راستا و در پی تقاضای بازار برای ایزوگام به نحوی كه با محصولات مشابه توليدی توسط شركتهای مطرح جهان قابل رقابت باشد، كارخانه جديدی كه خط توليد آن تماماً توسط يک شركت معتبر اروپايی طراحی و ساخته شده بود در سال 1383 در منطقه صنعتی اشتهارد كرج تاسیس شد كه مطمئناً فصل جديدی در صنعت توليد عايقهای رطوبتی كه بيش از 40 سال قبل با نام تجاری ايزوگام توسط شركت پشم شيشه ايران بنيان نهاده شده بود خواهد شد.


شركت پشم شيشه ايران در حال حاضر دارای متخصصین و مهندسین امور تولیدی و ساختمانی می‎باشد تولیدات این شرکت با دستگاههای مجهز و طبق استانداردهای جهانی پس از تایید کنترل کیفیت به بازار عرضه می‎گردد. همچنین این شرکت با توجه به شرایط متنوع آب و هوایی محصولات  متنوعی را تولید و به بازار عرضه می‎کند چنان که  محصولات این شرکت در سردترین و گرم ترین نقاط کشور مورد استفاده قرار می‎گیرد.