اولین خط تولید پلی استر اسپانباند خاورمیانه در ارومیه افتتاح شد

اولين خط توليد پلي استر اسپانباند در خاورميانه امروز بصورت رسمی توسط استاندار آذربايجان غربي افتتاح و راه‌اندازي شد . تکنولوژی اسپانباند به طور مستقیم در تولید محصولات عایق کاری کاربرد دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداري اروميه به نقل از پايگاه اطلاع رساني استانداري آذربايجان غربي، صبح امروز طي مراسمی با حضور مهندس سعادت استاندار آذربايجان غربي و عباس حسن خاني فرماندار اروميه، اولين خط توليد پلي استر اسپانباند در خاورميانه در محل مجتمع توليدي ایزوگام بام گام عايق اروميه افتتاح و راه‌اندازي شد.

سعادت در مراسم افتتاح اين طرح با تبريك دهه فجر و گراميداشت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامی گفت: به بركت پيروزي انقلاب اسلامي، امروز شاهد هستيم كه نظام جمهوري اسلامی از استقلال سياسي برخوردار است و تحت تاثير هيچ ابرقدرتي نيست.

وي ادامه داد: از همان اوايل پيروزي انقلاب اسلامي، دشمنان به انحاء مختلف تلاش كرده‌اند كه به اين انقلاب خدشه وارد كنند اما وجود رهبري حكيم و فرزانه چون امام خميني(ره) و پس از ايشان مقام معظم رهبري و همچنين حمايت و حضور هميشه در صحنه ملت، به آنان اجازه نداده كه مسير و اهداف انقلاب را منحرف و به آن خدشه‌اي وارد كنند.

استاندار آذربايجان غربي در ادامه با تاكيد بر لزوم احيا و بازگشت واحدهاي توليدي راكد و نيمه فعال به چرخه توليد، افزود: درصدد هستيم با تزريق سرمايه در گردش، واحدهاي توليدي و صنعتي راكد استان را به چرخه فعاليت بازگردانيم و در اين راه نيازمند مشاركت بخش خصوصي هستيم.

سعادت تاكيد كرد:‌بخش خصوصي می‌تواند نجات بخش اقتصاد كشور باشد و به تحقق اهداف و برنامه‌هاي دولت در اين زمينه كمك كند.

وي با اشاره به اينكه دولت تا حد امكان زيربناهاي توسعه در استان را تامين خواهد كرد، ادامه داد:‌ اميدواريم با همت مسئولان استان، بخش خصوصي و همچنين همراهي و همكاري نمايندگان محترم مردم استان در مجلس شوراي اسلامی بتوانيم گامهاي بلندي را براي پيشرفت و شكوفايي استان برداريم.

با راه اندازي و بهره برداري از اين خط توليد كه 98 ميليارد ريال هزينه صرف اجراي آن شده، براي 40 نفر بصورت مستقيم فرصت شغلي ايجاد شد.

گفتني است، شرکت بام گام عایق در سال 1376 به عنوان اولین تولید کننده عایقهای رطوبتی (ایزوگام) در استان با مشارکت سهامداران در زمینی به مساحت 20000 متر مربع تاسیس گردید.

اين شركت داراي نشانهای استاندارد ملی ایران، استاندارد بین المللی مدیریت کیفیت ISO 9001 و نشان تایید کیفیت اروپا CE می‌باشد و در سالهای متمادی به عنوان تولید کننده برتر از سوی سازمان صنعت و معدن و تجارت و سازمان ملی استاندارد معرفی گردیده است .

منبع: فرمانداری ارومیه