معرفی ایزوگام شرق مشهد

شرکت ایران ایزوگام بخشی از مقالات منتشره خود را به معرفی با کیفیت‌ترین ایزوگام‌های تولیدی ایران اختصاص داده است در این مقاله به معرفی شرکت ایزوگام شرق مشهد کد6736 می‌پردازیم که همواره نام آن معرف حضور بسیاری از شما عزیزان می‌باشد.

 

تاسیس ایزوگام شرق مشهد

شرکت تولیدی صنعتی شرق مشهد به شماره ثبت 6736 اداره ثبت شرکتهای خراسان رضوی در سال 1369 با هدف تولید انواع عایقهای رطوبتی(ایزوگام) مطابق با استانداردهای روز دنیا و با اخذ مجوز از وزارت صنعت و معدن و تجارت تاسیس گردید و از آغاز با تامین مواد اولیه مرغوب و رعایت کامل اصول کنترل کیفی و با بهره گیری از پرسنل مجرب ، ماشین آلات جدید و همچنین بکارگیری کارشناسان علوم شیمی بر هدف آسایش و جلب رضایت مصرف کننده متمرکز بوده است. 

محصولات این مجموعه توانسته است با استفاده از امکانات و پتانسیلهای موجود بعنوان یکی از برترین مجموعه‌های تولیدی ایزوگام در کشور قرار بگیرد. و ازطریق 500 نماینده فعال در زمینه فروش و نصب ایزوگام در سراسر کشور جوابگوی نیاز مشتریان باشد.

 

معرفی کارخانجات تولیدی شرکت ایزوگام شرق

شرکت ایزوگام شرق با هدف تامین محصولات مورد نیاز مشتریان و کاهش هزینه‌های حمل در مناطق مختلف کشور اقدام به تاسیس واحد مشهدبرای شرق و شمال شرقی کشور ،واحدتهران برای شمال و شمال غربی کشور همچنین واحد اصفهان برای جنوب و جنوب غربی نموده است.

 

افتخارات و مدارج معتبر داخلی و خارجی کسب شده ایزوگام شرق مشهد 

1- گواهینامه کاربرد علامت استاندارد ملی ، نشانه برتری کالا 
2- گواهینامه کنترل کیفیت از رینگفیلد انگلستان 1375
3- گواهینامه ISO 9001ازS.G.S سویس 1378
4- عضو رسمی سازمان کیفیت آسیا و اقیانوسیه
5- گواهینامه کیفیت کالا
6- تقدیر نامه موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران 
7- تقدیر نامه چهارمین نمایشگاه کالاهای استاندارد
8- واحـد نـمونـه سـالهـای 80 ، 81 ، 84 ، 88
9- تقدیر نامه واحد نمونه سال 1381 
10- تقدیر نامه مسئولین کنترل کیفیت خراسان
11- تقدیر نامه اولین همایش عایقهای ساختمانی و اهدای تندیس بهترینهای ساخت و ساز سال 1389

12- بازدید رئیس موسسه استاندارد ایران از ایزوگام شرق و اهدای تندیس استاندارد و مصالح ایمن سال 1389

مجموعه ایزوگام شرق پس از سالها تلاش و مطالهات فنی در زمینه صنعت ایزولاسیون در سال1392 موفق به تولید ایزوگام خود چسب گردید که این اختراع در اداره ثبت اختراعات به شماره57130 به ثبت رسیده است که از مزایای این ایزوگام می‌توان به عدم نیاز به حرارت جهت نصب و همچنین ایمنی بالای آن اشاره کرد.