معرفی ایزوگام بام گام عایق

بخشی از مقالات شرکت ایران ایزوگام به معرفی پیشگامان صنعت ایزوگام از لحاظ کیفیت تولیدی اختصاص دارد در این مقاله به معرفی شرکت ایزوگام بام گام عایق که یکی دیگر از موفق ترین شرکتها در زمینه تولید عایق رطوبتی در ایران می‌باشد می‌پردازیم.

 

تاسیس شرکت بام گام عایق

صنایع تولیدی ایزوگام بام گام عایق در سال 1375 به عنوان اولین واحد تولیدی عایق‌های رطوبتی جهت ایزولاسیون در منطقه آذر بایجان غربی(ارومیه) با 30 نفر نیروی کار و در زمینی با مساحت تقریبی 20 هزار متر مربع راه اندازی و شروع به کار کرد.

در حال حاضر این شرکت دارای 80 نفر پرسنل داخل مجموعه می‌باشد همچنین به غیر از واحدهای کنترل کیفیت دارای آزماشگاه تست فنی،تعمیر و اورهال تجهیزات ،سالن‌های تولید ایزوگام به مساحت 1000متر مربع ،3خط تولیدی به طور همزمان و همچنین دارای نمایندگان نصب و اجرای ایزوگام همچنین فروش ایزوگام در سرتاسر ایران می‌باشد. در ادامه توسعه و پیشرفت واحدهای خود، در سال 1389سالن تولید پلی استر خود را در زمینی به مساحت800 متر مربع که در تولید عایق رطوبتی کاربرد فراوان دارد را تاسیس کرد همچنین این شرکت که خود را پیشتاز در زمینه نوآوری تولید ایزوگام می‌داند.

در سال 1390سالن تولید اسپانباند را در زمینی به مساحت 4هزار متر مربع با 40 نفر نیروی کار با همکاری شرکت آلمانی و با همت مهندسین و مشاورین کارآمد خود راه اندازی کرد. و با این اقدام پیشرفت بسیار عظیمی در صنعت عایق کاری در ایران حادث شد و شرکت بام گام عایق را در ایران و همچنین خاورمیانه به عنوان یک شرکت پیشرفته مطرح نمود.

 

افتخارات شرکت بام گام عایق

این شرکت تولیدی علاوه بر اینکه از صادر کنندگان ایزوگام به عراق، ارمنستان، اذربایجان و ازبکستان می‌باشد به جهت کنترل و مدیریت کیفیت محصولات خود دارای افتخارات زیر می‌باشد.
۱- نشان استاندارد ملی ایران
۲- استاندارد بین المللی مدیریت کیفیت ISO 9001 از آلمان
۳- نشان استاندارد اتحادیه اروپا CE
۴- واحد برگزیده صنعت، معدن و تجارت در کشور سال 1393
۵- صادر کننده نمونه سال 1393
۶- تولید کننده برتر کشور در چهارمین جشنواره تولید ملی سال 1385

 امروز شرکت تولیدی ایزوگام بام گام ارومیه با همت نیروی انسانی متخصص ، ایجاد تنوع محصولی و همچنین قیمت ایزوگام مناسب توانسته است خود را به بزرگان صنعت عایق کاری پیوند دهد.