واژگونی تریلر حامل قیر در قزوین

 رئیس مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: واژگونی یک دستگاه تریلی حامل قیر در این استان رخ داده که این حادثه تلفات جانی در پی نداشت.

پیمان ناندار اظهار داشت: تریلی حامل تانکر قیر تصمیم داشت قیر را به کارخانه تولید ایزوگام برساند اما متاسفانه واژگونی این تریلی باعث جاری شدن قیر در سطح جاده و انسداد مسیر در یکی از محورهای مواصلاتی این استان شد.

وی افزود: به دنبال وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه تریلی واقع در سه راهی بهشتیان واقع در محدودهای در مسیر شهرهای آبگرم و آوج و اعلام آن به مرکز پیام ۱۱۵ آوج، تیم تکنیسین‌های فوریت‌های پزشکی آبگرم بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و پس از مدت کوتاهی به محل حادثه رسیدند.

رئیس مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین ادامه داد: واژگونی این خودرو حامل قیر موجب سرازیر شدن قیر در جاده و انسداد کامل لاین اتوبان به سمت همدان این جاده شد؛ به طوری که آمبولانس فوریت‌های پزشکی در ترافیک پشت صحنه تصادف گرفتار شدند.

نامدار تصریح کرد: امدادرسانی به مصدومان این صحنه با پیاده‌روی طولانی تکنیسین‌ها مقدور و دو سرنشین این تریلی به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قزوین جناب آقای ناندار همچنین با اشاره به خطرآفرینی بالای تانکرهای حامل مواد سوختی و شیمیایی خواستار احتیاط و آگاهی بیش از پیش رانندگان این تانکرها به منظور جلوگیری از وقوع اینگونه وقایع و حوادث و به خطر افتادن جان مردم شد.

منبع: خبرگزاری مهر