محموله ایزوگام از دلیجان به عراق و افغانستان ارسال شد


عضو اتحادیه عایق رطوبتی شهرستان دلیجان گفت: چهارمین محموله عایق رطوبتی در سال جاری امروز(چهارشنبه) از شهرستان دلیجان به کشورهای عراق و افغانستان ارسال شد.


صادرات ایزوگام دلیجان به خاورمیانه  

حمید خلیلی' در گفت و گو با ایرنا افزود: با برنامه ریزی انجام شده ، صادرات عایق رطوبتی این شهرستان به کشورهای گرجستان، ارمنستان و پاکستان نیز در حال انجام است. 

وی بیان کرد: تولید افزون بر 500 هزار متر مربع محصول ایزوگام مرغوب و استاندارد این شهرستان را کشورهای یاد شده، سفارش داده اند. 

وی اضافه کرد: در ماه گذشته بیش از 16 هزارمتر مربع ایزوگام به کشور ارمنستان صادر شده ومحموله صادراتی به عراق و افغانستان نیز یکهزار و 800 متر مربع معادل 80 تن برآورد شده است. 

وی تصریح کرد: با تعهد و تفاهم انجام شده در شش ماهه دوم امسال نیز در چند نوبت بیش از 100 کانتینر محصول عایق رطوبتی سفارش شده ارسال می شود که بیش از یک میلیون دلار ارز عاید کشور می کند.

عضو نمایندگی ایزوگام دلیجان از تولید و تامین بیش از70 درصد محصول عایق رطوبتی مورد نیاز کشوردرشهرستان دلیجان خبر داد و گفت: در شش ماه نخست امسال حدود 50 میلیون متر مربع عایق رطوبتی (ایزوگام ) در این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شد. 

هم اکنون حدود 150 واحد تولیدکننده عایق رطوبتی و کارگاه صنایع جانبی شامل تولید پلی استر و الیاف مصنوعی در دلیجان فعال است.

منبع:خبرگزاری جمهوری اسلامی