ایزوگام گل پوشش

ایزوگام های دلیجان

به طور کلی ایزوگام های تولیدی در شهرک صنعتی دلیجان کیفیت بسیار بالایی نسبت به سایر مناطق دارد که باعث می شود این شهرستان بعنوان قطب صنعتی تولید عایق رطوبتی در سطح کشور شناخته شده باشد .یکی از برند های موفق تولید ایزوگام در دلیجان شرکت گل پوشش دلیجان می باشد که تولید کننده انواع عایق رطوبتی مطابق با استانداردهای جهانی و استاندارد ملی ایران می باشد. این شرکت با تولید ایزوگام تخصصی گامی بلند در جهت رضایت مشتریان برداشته و توانسته است جز 10 ایزوگام برتر دلیجان از نظر شرکت ایران ایزوگام معرفی شود.

 
مواد اولیه ایزوگام گل پوشش دلیجان 

در تولید ایزوگام گل پوشش استفاده از مواد اولیه درجه 1 از جمله تیشو، پلی استر،قیر،فویل آلومینیم،پودر معدنی و مواد پلیمری همواره یکی از دغدغه های مدیران این شرکت بوده است .همچنین شرکت گل پوشش مجهز به آزمایشگاه کنترل کیفیت و دارای کارشناسان رشته شیمی در صنعت ایزوگام می باشد تا ایزوگامی دارای بالاترین کیفیت تولیدی به صنعت عایق کاری عرضه شود.


تنوع ایزوگام تولیدی

شرکت گل پوشش دلیجان با بهره گیری از نیاز کشور به ایزوگام و با در نظر گرفتن انواع اقلیم آب و هوایی ،همچنین توجه به نیاز مشتری از لحاظ قیمت ایزوگام اقدام به تولید عایق رطوبتی متنوع از جمله موارد زیر می کند.
ایزوگام فویل دارنوعa ،ایزگام ساده پودری،ایزوگام فویل دار نوع b،ایزوگام فویل دار نوعc 

 

افتخارات ایزوگام گل پوشش دلیجان

1-دارای نشان استاندارد اجباری ملی ایران
2- دارای گواهینامه عضویت در انجمن صنفی عایق رطوبتی دلیجان
3-دارای پروانه بهره برداری از وزارت صنایع و معادن
4-دارای نشان کیفیت از نمایشگاههای بین المللی  

 

 شرکت ایران ایزوگام دارای نمایندگی ایزوگام دلیجان و با بهره گیری از استادان و اکیپ مجرب آمادگی خود را برای عقد قرارداد با ارگانهای دولتی و مجتمع های مسکونی و منازل در زمینه عایق کاری اعلام می کند .