قیمت ایزوگام و عوامل موثر بر آن

از آنجا که تعداد شرکت های تولید ایزوگام در ایران بسیار فراوان می باشد و بطور کلی از لحاظ جغرافیایی به مناطق مرکزی(ایزوگام دلیجان) ،شمال شرقی (ایزوگام شرق مشهد) وشمال غربی(ایزوگام بام گام عایق ارومیه) تقسیم می شود و از طرفی تشخیص یک ایزوگام مرغوب و با کیفیت که دارای قیمت مناسب باشد برای عموم کار بسیار مشکلی می باشد .این مقاله با هدف مشاوره و راهنمایی مصرف کنندگان ایزوگام و عایق رطوبتی برای شناخت ایزوگام مرغوب و دارای قیمت مناسب جهت نصب ایزوگام منتشر شده است. امید است رضایت همشهریان و مشتریان گرامی را جلب نموده که مایه افتخار و مباهات شرکت ایران ایزوگام است و اعتماد شما به این مجموعه بزرگترین سرمایه ما می باشد.


قیمت ایزوگام

قیمت ایزوگام به عوامل مختلفی بستگی دارد که نسبت به نوع ایزوگام مصرفی متفاوت است و باید هنگام خرید و سفارش به این عوامل توجه کنیم. البته بازار هدف ما ایزوگام تولیدی در قطب صنعتی دلیجان می باشد. در این شهر بیش از 100کارخانه تولید ایزوگام بصورت فعال در صنعت عایق کاری فعالیت می کنند .


عوامل موثر بر قیمت ایزوگام

1- ایزوگام خریداری شده باید دارای نشان استاندارد باشد: به دلیل نوسانات شدید قیمت مواد اولیه ایزوگام و رکود بازار مسکن وبه تبع آن کاهش ساختمان سازی و صنایع وابسته به صنعت عایق کاری کیفیت ایزوگام های تولیدی در سالهای اخیر افت شدیدی داشته و باعث گمراهی مصرف کنندگان در تشخیص ایزوگام مرغوب شده است به این جهت مشتریان باید از ایزوگامی که دارای نشان استاندارد ملی ایران که نمایان گر مرغوب بودن ایزوگام تولیدی از جهت قیر ،تیشو، فویل و دیگر لایه های تشکیل دهنده ایزوگام می باشد اطمینان حاصل نمایند.و مشخص است که ایزوگام دارای نشان استاندارد قیمت بالاتری نسبت به ایزوگام متفرقه دارد.

2- ایزوگام دارای ضمانت نامه کتبی شرکت به همراه بیمه نامه معتبر باشد: قیمت ایزوگام خریداری شده رابطه مستقیم با ارائه خدمات پس از فروش از جانب شرکت تولیدی ایزوگام دارد.

3- اقلیم آب و هوایی: در مناطق سردسیری به دلیل بارش برف و باران سنگین نیازمند به کار بردن ایزوگام با مواد قیری درجه 1 و الیاف 2لایه می باشد به این جهت قیمت ایزوگام تولیدی در این مناطق نسبت به مناطق گرمسیری بالاتر می باشد.

4- مکان مورد استفاده: اگر مکان استفاده ایزوگام پی و پایه ساختمان باشد از ایزوگام ساده که نسبت به ایزوگام فویلدار ارزان تر است استفاده می شود.همچنین ایزوگام فویل دار که قیمت بالاتری دارد برای ایزولاسیون مکانهایی با احتمال بارش فراوان بکار می رود.

 

پیشنهاد قیمت ایزوگام با بهترین کیفیت

کارشناسان شرکت ایران ایزوگام در تمام طول شبانه روز آماده ارائه مشاوره و پاسخگویی به مشتریان در زمینه شناسایی محصولات عایق کاری با بهترین کیفیت تولیدی وهمچنین قیمت مناسب جهت نصب ایزوگام می باشند.